Zadzwoń do mnie

Jeśli skończyły się środki na Twoim koncie lub okres ważności Twojego konta wygasł, a Ty koniecznie musisz wykonać telefon teraz będziesz miał taką szansę. Wystarczy, że używając krótkiego kodu, wyślesz SMS-a z prośbą o telefon do osoby, z którą chciałbyś się skontaktować.

Dla kogo?

Dla wszystkich klientów Simplus, których konto zostało zawieszone z powodu braku środków lub wygaśnięcia okresu ważności.

Jak skorzystać?

Aby skorzystać z promocji wystarczy użyć krótkiego kodu *139*48numer# w polu ‘numer’ wpisując numer telefonu osoby, do której ma zostać wysłana prośba o oddzwonienie. Pod wskazany numer zostanie wysłana wiadomość o treści:

"Tu usługa „Zadzwon do mnie” Klient o numerze XXXXXXXX nie może wykonywac polaczen i prosi o telefon od Ciebie. Data/Godzina"

Za każdym razem, gdy Twoje konto będzie zawieszone będziesz mógł maksymalnie trzykrotnie skorzystać z usługi „Zadzwoń do mnie”. Potem będziesz musiał zasilić konto.


Jak kupić